امام جمعه انار؛

مشکلات معیشتی مردم دردستورکار دولتمردان قرارگیرد

امام جمعه انارگفت:اساسی‌ترین کار برای مسئولان دولتی رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکلات طبقات ضعیف میباشد.

مشکلات معیشتی مردم دردستورکار دولتمردان قرارگیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در مراسم نمازجمعه این هفته این شهر گفت:سردمداران آمریکایی احمق‌های درجه یکی هستند که نه تهدید شان و نه قولشان و نه امضای شان اعتبار نداشته و ندارد و مسئولان نباید به آن‌ها اعتنا کنند.

امام جمعه شهرستان انار به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:چهل سال تجربه و چهل سال دستاورد‌های عظیم برای انقلاب اسلامی افتخاری بس بزرگ است.
وی افزود:کشور ایران در زمان پهلوی به محل تاخت و تاز آمریکایی‌ها تبدیل شده بود و رژیم پهلوی با رژیم صهیونیستی در جنگ با کشور‌های اسلامی همکاری بسیار تنگاتنگی داشت.
حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:ایران در دوران رژیم پهلوی به عنوان یک پایگاه نظامی برای آمریکایی‌ها و ارتش ایران در دست مستشاران آمریکایی بود.
وی افزود:شاه ایران آنقدر ضعیف و زبون و خوار بود که برای تعیین یک نخست وزیر باید از آمریکا اجازه بگیرد.
امام جمعه شهرستان انار گفت:رژیم پهلوی بدترین فشار‌ها را به مردم و مبارزین انقلاب می‌آورد، ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود.
وی بیان داشت:خیانت‌ها و فساد‌های شاه و اطرافیانش، فساد‌های مالی و بزرگترین رشوه‌ها و بدترین دست اندازی‌ها و فساد‌های جنسی، ترویج اعتیاد، مواد مخدر و بی بندوباری‌ها بود که کاسه صبر ملت ایران را لبریز کرد و موجب قیام ملت ایران در سال ۱۳۵۷ شد.
وی گفت:حضرت زینب در بالاترین درجه ایمان به خداوند و صاحب علم و دانش بیکران اهل عبادت وشب‌زنده‌داری، وارث شجاعت و شهامت حیدری و آراسته به زیور حجاب و عفاف بود.
وی تاکید کرد:حضرت زینب پرستاری دلسوز و مهربان برای مادر مظلومه اش، پدر بزرگوارش، امام حسن مجتبی، امام سجاد و اسرای کربلا بود و پرستاران سخت کوش و گرانقدر کشور ما به چنین بانویی اقتدا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

مشکلات معیشتی اقشارضعیف مدنظر دولت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار