امام جمعه ایلام:

استقامت ملت ایران مقامات آمریکا را خسته کرده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: آمریکایی ها با هدف شکست جمهوری اسلامی هزینه های زیادی در منطقه انجام داد که همه برنامه های آنها با هوشیاری انقلاب اسلامی به سرانجام نرسید.

استقامت ملت ایران مقامات آمریکا را خسته کرده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در میان خطبه های نماز  گفت: تصمیمات غیر منطقی و غلط ترامپ درباره مردم آمریکا و سایر کشورهای جهان از جمله ایران و نیز استقامت مردم ایران اسلامی موجب تضعیف دولت ترامپ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود: مسئولان در این برهه زمانی حساس به شدت مراقب رفتار، عملکرد، گفتار و نوع بیان خود باشند تا هم مردم دچار یاس و ناامیدی و سرخوردگی نشوند و هم دشمنان از رفتار و گفتار مسئولان سوء استفاده نکنند.
وی اظهار کرد: سخنان رهبری در این دیدار نوید بخش خروج کشور از بن بست مشکلات و تحریم ها با مدیریت و درایت دلسوزانه و درست مسئولان و همت و سخت کوشی مردم و تکیه به داشته ها و منابع داخلی بود.

خطیب نماز جمعه ایلام در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی باعظمت بعد از مادر گرامیشان برترین چهره زن در گیتی هستند و سخنان کوبنده ایشان و خروش شجاعانه این بانو در دربار حاکمان وقت باعث ماندگاری و تثبیت قیام عاشورا تا همیشه تاریخ شد.

وی ادامه داد: سالروز ولادت حضرت زینب(س) به روز پرستار نامگذاری شده و پرستاران با توجه به رسالت کاری خود بایستی با رافت و مهربانی در التیام درد بیماران تاثیر گذار باشند و همچنین پزشکان صرفا به خاطر دریافت هزینه بیشتر از ارجاع بیماران به مراکز خصوصی اجتناب کنند مگر در صورتی که بیمارستان های دولتی فاقد امکانات لازم برای درمان فرد بیمار باشند.

کریمی تبار در پایان یاد و خاطره پاسدار مدافع حرم و جانشین سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام را که دیروز دار فانی را وداع گفت و امروز با حضور مردم تشییع شد، گرامی داشت.

 

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه ایلام در خطبه های نماز

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.