هانت: در صورت مخالفت پارلمان انگلیس، طرح برگزیت فلج خواهد شد

وزیر امورخارجه انگلیس گفت: اگر توافق دولت با اتحادیه اروپا در پارلمان رای نیاورد طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا فلج خواهد شد.

هانت: در صورت مخالفت پارلمان انگلیس، طرح برگزیت فلج خواهد شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو بی بی سی، جرمی هانت، وزیر امورخارجه انگلیس گفت: اگر توافق دولت با اتحادیه اروپا در پارلمان رای نیاورد طرح خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) فلج خواهد شد.

هانت درحالی این مطلب را بیان کرد که ترزا می، نخست وزیر انگلیس بارها تاکید کرد چنانچه توافقش با اتحادیه اروپا رای نیاورد این کشور مجبور است که بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود.

اقتصاد دانان و مقامات اقتصادی انگلیس مدام تاکید می کنند که خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا بیشترین اسیب را به این کشور وارد می کند.

هانت همچنین گفت: رای ندادن نمایندگان به توافق دولت با اتحادیه اروپا برسر برگزیت، به روابط رای دهندگان و سیاستمداران و نیز موقعیت جهانی انگلیس آسیب وارد می کند.

وی پیش بینی کرد چنانچه توافق دولت برسر برگزیت در پارلمان رای نیاورد ممکن است برنامه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا لغو شود. توافق دولت انگلیس با اتحادیه اروپا بر سر چگونگی خروج پس از تعویق یک ماهه قرار است سه شنبه 25 دیماه در پارلمان انگلیس به رای گذاشته شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار