۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهربابک احداث می‌شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از ساخت ده زمین چمن مصنوعی به صورت مشارکتی با شرکت مس در نقاط مختلف این شهرستان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی افتتاح باشگاه ورزشی دیاکو با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی، ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در حوزه ی ورزش این شهرستان، گفت: در حال حاضر شهرستان شهربابک از نظر زیرساخت های ورزشی در استان کرمان از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی به اجرای طرح حمایت از کارآفرینان در شهرستان شهربابک اشاره کرد و افزود: از منابع مالی حاصل از اخذ یک درصد از سود شرکت مس طبق ماده ۴۳ قانون که به منظور جبران خسارت های زیست محیطی معادن به منابع مالی شهرستان افزوده شده است، تسهیلاتی به منظور حمایت از کارآفرینان و توسعه ی کارآفرینی در شهرستان در نظر گرفته شده است.

اسدی تصریح کرد: این تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه رسالت برای انواع طرح ها اعم از صنعتی، ورزشی و... برای اجرای طرح و ایجاد اشتغالزایی در اختیار کارآفرین قرار خواهد گرفت و مرکز توسعه کسب و کار شهربابک از طرح هایی همچون باشگاه دیاکو که حدود ۸ نفر را مشغول به کار خواهد کرد، در صورت اعلام این طرح حمایت مالی خواهد نمود.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن تقدیر از حمایت های علی اسدی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از حوزه ی ورزش شهرستان، گفت: ظرفیت ورزش در شهرستان شهربابک به سرعت رو به رشد و گسترش است و این مدیون تلاش های نماینده در توسعه ی فضاهای ورزشی توسط بخش غیر دولتی و دولتی است و این افزایش سرانه ورزشی شهرستان بستر مناسبی برای دوری جوانان از آسیب های اجتماعی ایجاد خواهد کرد و متضمن داشتن جامعه ای سالم و امن خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته، مطمئناً در آینده ی نزدیک با توجه به افتتاح پروژه هایی که در دست اقدام هستند، شهرستان شهربابک به عنوان سرآمد و الگو در زمینه ی سرانه ی ورزشی در استان شناخته خواهد شد و امیدواریم این پیشرفت ها با همین قوت و سرعت با حمایت های همیشگی نماینده ی این شهرستان پیش رود.

انتهای پیام/ب

افتتاح باشگاه ورزشی دیاکو در شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار