استاندار یزد؛

ماموریت ویژه در مسائل فرهنگی به عهده میبد گذاشته می‌شود

استاندار یزد در دیدار با امام جمعه میبد گفت: در بحث توسعه فرهنگی استان، ماموریت ویژه‌ای را در حوزه مسائل فرهنگی برعهده شهرستان میبدگذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، استانداریزد در سفر به شهرستان میبد با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد دراین دیدار با تبریک به استاندارجدید یزد گفت: استان یزد دارای ظرفیت‌های وافر و آسیب‌هایی است که امیدواریم در این دوره با جدیت بیشتر بر بهره گیری از این ظرفیت‌ها و رفع مشکلات تلاش شود.

طالبی استاندار یزد نیز شفافیت را سرلوحه کارخود دانست و افزود: با نگاه همسان و بهره گیری از ظرفیت همه شهرستان‌ها، توسعه استان را درهمه ابعاد به پیش خواهیم برد.

طالبی ادامه داد: یکی از اولویت‌های کاری خود را شناسایی ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌ها و ارتباط با نخبگان جامعه و دیدار و سرکشی از شهرستان‌ها قراردادیم.

استاندار تصریح کرد: در بحث توسعه فرهنگی استان، ماموریت ویژه‌ای را در حوزه مسائل فرهنگی برعهده شهرستان میبدگذاشته می‌شود تا بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های این شهرستان ببریم.

وی افزود: این قابلیت‌ها درهمه شهرستان‌های ما وجود دارد که باید به تدریج این قابلیت‌ها به عرصه عمل بیاید و شاهد این باشیم که هرشهرستانی درجایگاه خودش یک نقش اثرگذار در روند توسعه استان ایفا کند.

گفتنی است؛ حضور بر سر آرامگاه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین یحیی زاده نماینده فقید میبد در مجلس شورای اسلامی، گلزارشهدای فیروزآباد و مرحوم آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد و ادای احترام به این عزیزان از دیگر برنامه‌های استاندار یزد در سفر خود به میبد بود.

انتهای پیام/ ا

استاندار یزد با امام جمعه میبد دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.