جلوگیری از گمراهی در زندگی دنیایی و اخروی

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: اتکا به قرآن و اهل بیت دو روش در هدایت امور اجتماعی و جلوگیری از گمراهی در زندگی دنیایی و اخروی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه مجمع خیران قرآنی مازندران با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی قرآنی و فرهنگی است ومعرفت خدا با شناخت قرآن محقق می‌شود گفت: اتکا به قرآن و اهل بیت دو روش در هدایت امور اجتماعی و جلوگیری از گمراهی در زندگی دنیایی و اخروی است.

وی مشی انقلاب را برگرفته از قرآن عنوان کرد و افزود: پیاده سازی عملی متن قرآن و تفسیر ائمه در متن انقلاب، ساری و جاری شود.

آیت الله طبرسی گفت: در انقلاب توجه بر  دو اصل اصیل اساسی. قرآن و اهل بیت استوار است و  توجه بر روش‌های کاربردی زندگی قرآنی در قرن کنونی الزامی است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: مجمع خیران با معرفی قرآن و عترت می‌توانند سهم به سزایی در تبیین موضوعات امامت، معاد و توحید داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به شکل گیری خدعه بنی ثقیفه و کنار گذاشتن ولایت علی ابن ابی طالب اشاره کرد و گفت: فرقه سازی حاصل جدایی از قرآن و اهل بیت است.

آیت الله طبرسی افزود: برداشت‌های سلیقه‌ای در ادوار زمان سبب پیدایش فرقه‌های مختلف شده است و حضور کارشناسان دینی در تبیین مسیر قرآن و اهل بیت ضرورت دارد.

وی گفت: امروز نیازمند افراد دانا و آگاه به موضوعات قرآنی هستیم تا بیشتر قرآن را به جامعه معرفی کنیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به بهره مندی افراد از برکات مادی قرآن افزود: هنوز به برکات معنوی قرآن توجه نشد.

آیت الله طبرسی با تاکید به خرید و فروش قرآن و انجام کار‌های هنری قرآنی به خلا‌های معنوی قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز با بهره گیری از تکنولوژی و امکانات عمل به قرآن باید ترویج شود.

هاشمی مدیرعامل مجمع خیران قرآنی مازندران نیز در این نشست گفت: در ۲۰ شهرستان فعالیت‌های مجمع قرآنی شکل گرفت و ماهانه با برپایی یک جلسه تصمیمات ترویج فعالیت‌های قرآنی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین به دنبال حمایت از موسسات قرآنی و خانه‌های قرآن است افزود:۳۰ عنوان برنامه حمایتی با سوابق افراد فعال  در حوزه قرآنی انجام شد.

هاشمی با اشاره به اهدا ۴ زمین وقفی برای ساخت خانه.‌های قرآن گفت: در برخی استان‌های کشور هنوز مجمعی تشکیل نشده است.

انتهای پیام/ م

اتکا به قرآن و اهل بیت دو روش در هدایت امور اجتماعی

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.