رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد:

روحانیون باید در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت:روحانیون برای ارتباط با مردم باید آموزش احکام و نشر معارف را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

روحانیون باید در انجام وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام علی کریم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد  شنبه در گردهمایی روحانیون مستقر در مناطق حاشیه شهر که در مسجد ام البنین (س) مشهد برگزار شد گفت: مهمترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغین ترویج و نشر آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه و آگاهی دادن به مردم و دعوت آنان به ارزش‌های الهی است.

وی تصریح کرد: ارتباط بیشتر روحانیون با مردم باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا روحانیون باید آموزش احکام و نشر و گسترش معارف دینی را سرلوحه برنامه‌های تبلیغی خود قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: روحانیون باید با مطالعه دائمی با مسائل احکام آشنا بوده و آن‌ها را برای مردم بیان کنند و به صورت روزانه در مسجد قبل و بعد از نماز، پاسخگوی مسائل و شبهات مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان باشند.

کریم پور از روحانیون مستقر خواست جهت انجام وظایف و برنامه‌های فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند و گزارش فعالیت‌های خود را برای پیگیری برنامه‌ها به این اداره ارسال کنند.

انتهای پیام//ج.ر
 

ارتباط بیشتر روحانیون با مردم مورد توجه قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.