واعظی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش کردیم تا ایرانیان خارج نشین امکان نام نویسی یارانه را نداشته باشند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اگر شخصی از ایرانیان خارج از کشور یارانه دریافت می‌کند، ما اطلاعی نداریم.

تلاش کردیم که ایرانیان خارج نشین امکان نام نویسی یارانه را نداشته باشندمحمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهاراتی مبنی بر این‌که ۶ میلیون ایرانی خارج نشین یارانه دریافت می‌کنند، گفت: یکی از کار‌های ما در زمانی که یارانه جدید را طراحی و برنامه ریزی کردیم، این بود که ارتباط سیستم یارانه خود را با خارج از کشور قطع کنیم.

واعظی افزود:  این اقدام ما به این معنا است که هیچ فردی درخارج از کشور نمی‌توانست در روز‌های مشخص شده برای ثبت نام یارانه، در سیستم یارانه‌ای ما نام نویسی کند.

 رئیس دفتر رئیس جمهور  با اشاره به دریافت یارانه توسط برخی از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، گفت: تلاش ما این بوده است که ایرانیان خارج نشین تحت هیچ شرایطی امکان نام نویسی یارانه را نداشته باشند، حال اگر یک شخصی در زمانی که در ایران بوده، نام نویسی کرده است و در حال حاضر خارج از کشور زندگی و یارانه دریافت می‌کند، ما حتما اطلاعی در این رابطه نداریم.

گفتنی است؛ جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگویی با بیان اینکه ۶ میلیون نفر از ایرانیان خارج از کشور یارانه دریافت می‌کنند، گفت: اگر اعضای دولت اطلاعاتی غیر از ما دارند، مناظره برگزار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۷
گير داديد به اين ٤٥ هزارتومان ، خجالت نمكشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
این یارانه شده نشونه ایرانی بودن
با جناغ من که سالهاست کاناداست از اونجا دو ساعت با تلفن حرف زد و رفتیم تو سایت ثبت نامش کردیم میگم آخه این شندرغاز به چه درد تو میخوره با عصبانیت گفت من ایرانیم این حقمه ؟؟؟؟؟
همچین حرف زد که انگار اگه یارانه نگیره ایرانی نیست
آخرین اخبار