واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

شکنجه اسماعیل بخشی صحت ندارد

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: وزارت اطلاعات گزارش داد که موضوع شکنجه بخشی صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

امروز فرصت داریم تا برخی نیازمندی ها را در داخل تعریف کنیمبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت‌دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز فرصت مناسبی است تا برخی از نیازمندی‌هایی را که تا دیروز از خارج کشور وارد می‌شد، در داخل تعریف کنیم.

وی درباره اسماعیل بخشی گفت: بر اساس دستور هفته گذشته رییس جمهور و هیاتی که به آنجا رفته بود و با خود بخشی صحبت کرده بود امروز وزارت اطلاعات گزارش داد که این موضوع صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت کند.
 

واعظی در خصوص جلسه امروز هیئت دولت افزود: در جلسه امروز مقرر شد یک برنامه جدی برای اشتغال سال آینده با همکاری دستگاه‌های مختلف در پیش گرفته شود و همچنین مسئله معیشت مردم هم از دیگر موارد بحث امروز بود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور در خصوص معیشت مردم دستور دادند، تا وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت جهاد کشاورزی همکاری نزدیکی داشته باشند، تا همان‌طور که آرامش در بازار ارز ایجاد شده است؛ در حوزه معیشت مردم هم این آرامش در قیمت کالاها بوجود آید.

واعظی تصریح کرد: موضوع دیگری که امروز در جلسه مطرح شد در خصوص اهمیت بیشتر به جوانان در خصوص خودکفایی بود. تا به امروز برخی از قطعات و نیازمندی‌ها را ما از خارج وارد می‌کردیم اما امروز این فرصت ایجاد شده که بتوانیم آنها را در داخل تامین کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: بنابراین رئیس جمهور به وزارت علوم و به شخص وزیر علوم دستور دادند تا با بسیج امکانات و نفرات خود در این خصوص حرکت کنند تا متخصصین و جوانان ما در صنایع مختلف چه در بخش دولتی و چه خصوصی بهتر به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار