تیم حقوقی ترامپ به دنبال دستکاری گزارش نهایی مولر

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تیم حقوقی ترامپ باید اجازه تصحیح گزارش نهایی بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا را داشته باشد.

تیم حقوقی ترامپ به دنبال دستکاری گزارش نهایی مولر پیش از ارائه آن به کنگره و مردم استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ اعلام کرد تیم حقوقی رئیس جمهور باید اجازه تصحیح گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا را پیش از ارائه آن به کنگره و مردم این کشور داشته باشد.

جولیانی در مصاحبه تلویزیونی با هیل این موضوع را مطرح کرد که مشاوران حقوقی رئیس جمهور حق بررسی نتایج نهایی تحقیقات تیم مولر، که اکنون در بیستمین ماه خود است، را دارند. جولیانی که پیشتر شهردار نیویورک بوده، گفت: به منظور رعایت عدالت آنها باید این گزارش را به ما نشان دهند تا ما بتوانیم در صورتی که اشتباه است، اصلاحش کنیم. 

مقامات تیم تحقیقاتی مولر تاکنون از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده‌اند.

خبرگزاری بلومبرگ اخیرا به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که کاخ سفید احتمالا در تلاش است تا با استفاده از امتیاز اجرایی خود مانع از انتشار بخش‌های از گزارش نهایی رابرت مولر شود. رابرت مولر در حال انجام تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و تبانی احتمالی صورت گرفته میان ستاد انتخاباتی رئیس جمهور این کشور و مسکو است. گفته می شود گزارش نهایی تیم تحقیقاتی مولر می تواند در ماه آینده میلادی منتشر شود. این در حالی است که دموکرات‌ها وعده داده‌اند تا علیرغم تلاش ترامپ برای جلوگیری از این کار، گزارش نهایی از یافته‌های تیم تحقیقاتی مولر را منتشر کنند. 

شبکه تلویزیونی سی ان ان اخیرا گزارش داد مأموریت کمیته تحقیق درباره این پرونده به ‌مدت شش ماه دیگر تمدید شد. مهلت هجده ماهه اولیه که برای این منظور در نظر گرفته شده بود به تازگی به پایان رسید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار