روحانی: تیم ملی کاراته برای کسب سهمیه المپیک نیاز به حمایت مسئولان دارد

مربی تیم ملی کاراته گفت: مسئولان ورزشی کشور اگر از ما انتظار کسب سهمیه المپیک را دارند باید از فدراسیون حمایت مالی کنند.

روحانی: تیم ملی کاراته برای کسب سهمیه المپیک نیاز به حمایت مسئولان داردحسین روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از مسابقات جهانی اسپانیا ملی پوشان نیاز به ریکاوری داشتند و به همین دلیل مدتی را به استراحت پرداختند و از ۱۶ آذرماه اردوی آمادگی تیم ملی به منظور حضور در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه آغاز شد و تاکنون ۲ مرحله را پشت سر گذاشتیم و مرحله سوم آن که متصل به اعزام است از فردا صبح آغاز می‌شود.

سال ۲۰۱۹ از نظر کسب امتیاز برای رسیدن به المپیک اهمیت بالایی دارد و برای تمام تیم‌ها حضور در لیگ‌های جهانی کاراته بسیار مهم است و ما هم تلاش می‌کنیم که بتوانیم در مسابقات امسال حاضر شویم تا ملی پوشان ما سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورند.

او ادامه داد: سال سختی برای کاراته در پیش است و تمام تیم‌ها به دنبال کسب ۴ سهمیه مستقیمی هستند که از طریق رنکینگ سیستم به ورزشکاران داده می‌شود تا در ادامه مسیر بدون فشار روحی و روانی برای المپیک توکیو آماده شوند. اگر مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انتظار کسب سهمیه و مدال ۲۰۲۰ توکیو را از ملی پوشان دارند باید فدراسیون را از نظر مالی حمایت کنند در غیر این صورت کار ما برای رسیدن به المپیک و مدال آن بسیار سخت خواهد بود.

روحانی افزود: اگر ملی پوشان ما بتوانند سهمیه مستقیم را بدست آورند تا المپیک فرصت داریم که آن‌ها را آماده کنیم، اما اگر کار به رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه برسد زمان کمی برای ریکاوری تا المپیک خواهیم داشت. حضور در تورنمنت‌های سال ۲۰۱۹ از اهمیت حیاتی برای تیم ملی برخوردار است. اگر در لیگ‌های جهانی بتوانیم کسب امتیاز کنیم و سهمیه المپیک را بدست آوریم خیال ما راحت خواهد شد.

مربی تیم ملی کاراته درباره اینکه کاراته کا‌های ایران تا چه اندازه شانس کسب سهمیه را دارند تصریح کرد: در حال حاضر ملی پوشان ما شانس کسب سهمیه المپیک را دارند و در وزن‌های خود جزو نفرات برتر جهان هستند و اگر بتوانند در تورنمنت‌های پیش رو شرکت کنند به طور حتم از مسافران توکیو خواهند بود.

روحانی درباره حضور تیم ملی کاراته در کمپ تمرینی گفت: تیم ملی کاراته ایتالیا جزو تیم‌های عنوان دار و موفق است که در حاشیه مسابقات جهانی مادرید از تیم ملی ما دعوت کرد تا پیش از شروع لیگ جهانی فرانسه اردوی تدارکاتی را در این کشور برگزار کنیم. حدود ۵ روز در کمپ تمرینی ایتالیا حضور خواهیم داشت تا ملی پوشان کشورمان در کنار کاراته کا‌های این کشور به تمرین بپزدازند. حضور در این کمپ باعث افزایش آمادگی ملی پوشان می‌شود و سطح فنی آن‌ها را ارتقا می‌دهد.

مربی تیم ملی کاراته در پایان درباره برگزاری مجمع انتخاباتی کاراته عنوان کرد: کاراته نیاز به منابع مالی دارد چرا که هزینه اعزام به مسابقات سنگین است و تیم ما برای صعود به المپیک نیاز به حمایت دارد. اگر فردی نمی‌تواند فدراسیون را از نظر مالی مدیریت کند حضورش در مجمع انتخاباتی به عنوان کانید ریاست ضرورتی ندارد.


بیشتر بخوانید:

رهنما: تیم ملی کاراته از نظر سخت افزاری نیاز به حمایت دارد

پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/ کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند

بهمنیار: لیگ‌های جهانی کاراته وان مسیری برای رسیدن به المپیک توکیو است

انتخابات ریاست کاراته با ۲۳ نامزد و یک صندلی!

سلطانی: کاراته امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد/ سال حساسی پیش روی تیم ملی است


انتهای پیام/

اظهارات حسین روحانی درباره حضور تیم ملی کاراته مردان در لیگ جهانی کاراته وان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار