دستگیری و انهدام سارقان حرفه ای در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:سارقان خودرو، قطعات خودرو، لوازم منزل و احشام در تربت جام دستگیر شدند.

دستگیری و انهدام سارقان حرفه ای در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت باتری خودرو در یکی از خیابان‌های سطح تربت جام، بلافاصله پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

️وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت توسط این افراد، با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:در ادامه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵۰ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند وهر پنج متهم دیگر این پرونده نیز توسط پلیس دستگیر و دو خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از متهمان کشف شد.

کیانی افزود:به شهروندان توصیه می‌شود حتما از سیستم‌های ضد سرقت در وسایل نقلیه استفاده شود و کسانی که سرقتی از لوازم خودرو داشته اند به کلانتری ۱۱ واقع در بلوار خلیج فارس مراجعه نمایند.

انتهای پیام//س.ج
 

سارقان حرفه ای در دام پلیس افتادند

برچسب ها: نیرو انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.