راه اندازی ۱۳۱ خانه هلال در مازندران

جمعیت هلال احمر مازندران تا پایان امسال ۱۳۱ خانه هلال و مدیریت بحران روستایی راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در نشست مدیران جمعیت هلال احمراستان بر ضرورت تقویت نقش خانه‌های هلال در محلات شهری وبه ویژه در مراکز دهستان‌ها تاکیدکرد و گفت: از جمله برنامه راهبردی این جمعیت راه اندازی ۱۳۱ خانه هلال و مدیریت بحران روستایی تا پایان سال جاری است.
وی گفت: بخش عمده‌ای از این طرح عملیاتی شده و در مناطق باقیمانده نیز تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با تاکید براینکه در مرحله دوم، راه اندازی خانه‌های هلال در محلات شهری را در برنامه داریم که هم اکنون در برخی از شهرستان‌های استان اجرایی شده است گفت: خانه هلال در حقیقت یک شعبه کوچک از هلال احمراست که نقش بسیار محوری در مدیریت بحران خواهد داشت.

اکبری جذب و آموزش نجاتگر، اجرای طرح خادم، اجرای شبکه داوطلبی، راه اندازی طرح توسن و همچنین اجرای طرح خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی را از جمله برنامه‌های مهم هلال احمراستان عنوان کرد که در سال جاری با جدیت کامل در دستورکار قرار گرفت و نتایج حاصل شده بسیار مطلوب بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، جذب و آموزش را از مولفه‌های هدف گذاری شده در پروتکل خانه‌های هلال عنوان کرد و افزود: خانه‌های هلال مناسب‌ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید بصورت جدی پیگیری شود.

اکبری گفت: عملکرد مدیران شعب در موضوع خانه‌های هلال یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی ما می‌باشد و همه معاونت‌ها باید در راستای تحقق اهداف مزبور مشارکت موثر داشته باشند.

انتهای پیام/ک


ضرورت تقویت نقش خانه‌های هلال در محلات شهری و روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار