تقلید از شخصیت یک فیلم جان کودک را گرفت!

تقلید کودک ۵ ساله ونزوئلایی از شخصیت یک فیلم موجب شد تا او به طرز وحشتناکی جانش را از دست بدهد.

تقلید از شخصیت فیلم جان کودک را گرفت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقلید یک کودک ونزوئلایی از شخصیت یک فیلم موجب شد تا او به طرز وحشتناکی جانش را از دست بدهد. این کودک ۵ ساله در حالی که لباسی شبیه به کارکتر فیلم سوپرمن پوشیده بود با سقوط از طبقه دهم یک ساختمان مسکونی در ونزوئلا جانش را از دست داد. این حادثه وحشتناک در منزل این کودک در شهر "سانتیاگو"، پایتخت شیلی رخ داد. در لحظه وقوع حادثه مادر کودک در حمام حضور داشت.

بنا به گفته شاهدان عینی در لحظه حادثه و زمانی که این کودک از طبقه دهم آویزان شده بود لباس سوپرمن را بر تن داشت. یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: او این کودک را در حالی که فریاد می‌کشید در بالای نرده‌های فلزی مشاهده کرد و لحظاتی بعد او به پایین سقوط کرد. " ویکتور ایجایز کسترو"، مادر این کودک و گروه نجات پیش از آنکه بتوانند برای نجات کودک کاری انجام دهند او به پایین سقوط کرد.

مرگ کودک 5 ساله با تقلید از شخصیت فیلم!

بنا به گزارش پلیس او پس از سقوط روی زمین همچنان زنده بود، اما در بیمارستان جان سپرد. این کودک که هویتش هنوز اعلام نشده است به بیمارستان " پوستا سنترال" منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او ناکام ماند. برخی از گزارش‌ها از سرشناس بودن پدر قربانی و اینکه از سیاستمداران ونزوئلایی است حکایت دارد که تاکنون این ادعا مورد تایید قرار نگرفته است.

تحقیقات پلیس در مورد علت وقوع این حادثه آغاز شده است. این در حالی است که گفته می‌شود این تراژدی تنها در اثر یک حادثه رخ داده است. " سیلویا جارامیلو"، کارآگاه این پرونده پس از بازدید از صحنه وقوع حادثه گفت عدم رعایت نکات ایمنی و نصب نکردن حفاظ در مقابل پنجره علت سقوط این کودک بوده است.

انتهای پیام/

تقلید فیلم بلای جان کودک ونزوئلایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.