نجات معجزه‌آسای راننده جوان از مرگ +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن یک راننده جوان به طور معجزه‌آسایی از مرگ در تصادفی وحشتناک با تریلی نجات پیدا می‌کند.

نجات معجزه آسای راننده جوان از مرگ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حوادثی که در اثر تصادفات جاده‌ای رقم می‌خورند، در طول سال جان بسیاری از افراد را می‌گیرد و همچنین خسارات مالی فراوانی را نیز بر جا می‌گذارند. سطح نامناسب جاده‌ها، پایین بودن امنیت و کیفیت خودروهای سواری که مورد استفاده مردم است و همچنین رانندگی در شرایط نامناسب جسمی و روحی از جمله علل عمده وقوع تصادفات جاده‌ای و جان باختن افراد هستند.

بر اساس آمار سالانه هزاران نفر در جریان تصادفات و حوادث جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و همچنین چند برابر این آمار نیز دچار معلولیت‌های مختلف و نقص عضو می‌شوند. بر اساس آمارهای موجود از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان آبان ماه  بیش از ۱۲ هزار نفر در اثر حوادث رانندگی در ایران جان خود را از دست داده‌اند. سازمان پزشکی قانونی کشور روز یکشنبه ۱۶ دی ماه اعلام کرد در طول هشت ماه نخست سال ۹۷،  دوازده  هزار و دویست و شصت و یک نفر به دلیل تصادفات رانندگی در جاده‌های ایران جان باخته‌اند. جالب است بدانید که آمار ارائه شده از کشته شدگان، ۹ هزار و ۵۸۷  نفر از مردان و  ۲ هزار و ۶۴۷ نفر از زنان را در بر می‌گیرد.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، سالیانه بیش از ۲۵ میلیون نفر در تصادفات رانندگی در سراسر جهان جان خود را از دست می‌دهند و یا دچار معلولیت می‌شوند. تصادفات جاده‌ای نهمین عامل مرگ‌ومیر در جهان محسوب می‌شود. این گزارش می‌افزاید که بیشترین مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات در کشورهای کم‌درآمد رخ می‌دهد.

در ادامه این خبر تصاویری از تصادف وحشتناک راننده خودروی سواری که مردی جوان است با یک تریلی را مشاهده می‌کنید که به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: عجیب‌ترین تصادفی که تا به حال دیده‌اید! +فیلم 


انتهای پیام/

برچسب ها: عجیب ترین ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۱ دی ۱۳۹۷
وقتی ماشین پراید تولید می کنید با سالی 17000کشته به این چیزا که فکر نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ دی ۱۳۹۷
تا باشه مثله ادم با فرهنگ رانندگی کنن رفتنخواب بود انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۰ دی ۱۳۹۷
معجزه نبود ماشینش ولوو بود که به محکم و استاندارد بودن شهرت دارد حالا اگر پژو و پراید بود باید خمیر انسان جمع میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۷
اگه پراید هم بود جان به در می برد؟
آخرین اخبار