کلاهبرداری زن جوان با وعده پرداخت تسهیلات

زن جوانی که با وعده پرداخت تسهیلات از چند نفر در بهشهر کلاهبرداری کرده بود بالاخره در دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی متهم که با جلب اعتماد شهروندان از آنان کلاهبرداری می‌کرد، شدند.

سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: این متهم که زنی جوان بوده، با وعده دریافت وام کلان برای افراد از آنان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان حق الزحمه دریافت کرده و پس از مدتی خود را از آنان مخفی می‌کرد.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در مجموع به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر  با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم و متصدیان شرکت‌ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.
انتهای پیام/ک
کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار