برگزاری همایش نوآوری در طراحی زیورالات در مشهد

دبیر شهر جهانی گوهر سنگ‌ها گفت: اولین همایش نو آوری در طراحی زیورالات اوایل بهمن ماه با همکاری بخش خصوصی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ملیحه سلطانی دبیر شهر جهانی گوهر سنگ‌ها گفت: در برنامه‌های راهبردی آموزشی پس از دو سال مبنی بر آموزش و تربیت نیروی متخصص در طراحی کامپیوتری و بی نیاز کردن کارگاه‌های ساخت زیورالات مشهد، اکنون نیازمند آشنا کردن دانش آموختگان با داشته‌های هویتی در طراحی است.

وی در ارتباط با اینکه با توجه به وجود قطب قوی طراحی سنتی، نگار گری و تذهیب در مشهد، اولین همایش نو آوری در طراحی زیورالات اوایل بهمن ماه با همکاری بخش خصوصی برگزار خواهد شد افزود: حضور اساتید صاحب نام طراحی سنتی و نگارگری مشهد و اساتید طراح با نرم افزار، جلسه‌ای در محل مرکز افرینش‌های هنری (خانه ملک) برگزار شد و دو گروه هدف به برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف مشترک در همایش پرداختند.

سلطانی تصریح کرد: این همایش یک روزه هشتم بهمن ماه سال جاری در محل سالن همایش موزه بزرگ خراسان همراه با اجرای کارگاه‌های زنده با همراهی اساتید مطرح مشهد در زمینه‌های طراحی سنتی، نگارگری و طراحی با نرم افزار برگزار خواهد شد.

دبیر شهر جهانی گوهر سنگ‌ها گفت: از کلیه دانشجویان، هنر جویان و هنرمندان علاقه‌مند دعوت میشود جهت ثبت نام این رویداد با دبیرخانه همایش نواوری در طراحی طلا و جواهر مشهد به شماره‌های ۳۷۶۰۶۷۱۲و ۰۹۳۹۹۶۴۴۱۱۰۰تماس بگیرند.
 

انتهای پیام//ا. آ
 

اولین همایش نو آوری در طراحی زیورالات در مشهد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.