مدرن‌ترین مدافع ایران مقابل عراق بازی می‌کند؟

روزبه چشمی شانس خوبی برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق در رقابت های جام ملت های آسیا دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۶ دی در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف عراق خواهد رفت. این بازی سرنوشت صدرنشین گروه D. جام ملت‌های آسیا را مشخص خواهد کرد و به همین دلیل پیروزی مقابل شاگردان سرتکو کاتانچ با توجه به هموار شدن مسیر صعود تیم ملی به مراحل نهایی برای کی روش و شاگردانش اهمیت زیادی دارد.

مدرن‌ترین مدافع ایران مقابل عراق بازی می‌کند؟

در این میان احتمال دارد کی روش مانند دیدار با ویتنام مقابل عراق هم ترکیب تیم ملی را با تغییراتی مواجه کند و در این میان شانس برخی بازیکنان برای حضور در ترکیب تیم ملی افزایش خواهد یافت.

یکی از بازیکنانی که احتمال حضور او در دیدار با عراق وجود دارد روزبه چشمی است. در ۲ بازی ابتدایی تیم ملی مدافعانی، چون مجید حسینی، پژمان منتظری و محمد حسین کنعانی زادگان به عنوان زوج مرتضی پورعلی گنجی در مرکز خط دفاعی ایران ایفای نقش کردند و بر همین اساس احتمال دارد روزبه چشمی برای دور نماندن از شرایط بازی مقابل عراقی‌ها به میدان برود.

البته تمرین فردا (دوشنبه) تیم ملی تا حدی تکلیف ترکیب ثابت تیم ملی برای بازی با حریف قدرتمندش را مشخص می‌کند و شاید کی روش که زمانی از روزبه چشمی به عنوان مدرن‌ترین مدافع ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران یاد می‌کرد ترجیح بدهد دست کم یک بار به این مدافع استقلالی فرصت بدهد تا در جام ملت‌های آسیا حضور ثابتی در ترکیب تیم ملی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

رکورد جدید شاگردان کی روش در قاره کهن

ایران ۲ - ویتنام صفر/ خیز شاگردان کی روش برای قهرمانی در آسیا + حاشیه ها، فیلم و تصاویر

تیم ملی فوتبال ویتنام از قدرت ملی پوشان ایران بی‌خبر است

برنامه هشتمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار