آزمون در لیورپول/ سردار یکی از با استعدادترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

سایت ویتنامی "بونگدا" اعلام کرد سردار آزمون یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال ایران است و می‌تواند در لیورپول توپ بزند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه بونگدا ویتنام در گزارشی به بررسی عملکرد سردار آزمون پس از دبل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال ویتنام در چارچوب دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخت و سردار نوشت: سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۹۹۵ متولد شده و یکی از با استعدادترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود. او در ۱۵ سالگی فوتبال خود را آغاز کرده و همچنین در ۱۸ سالگی به عنوان لژیونر از تیم فوتبال سپاهان راهی روستوف شد تا دوره تازه‌ای از فوتبال خود را آغاز کند. این بازیکن همچنین سابقه حضور برابر تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را دارد و توانسته به هر ۲ تیم گل بزند.

درخشش آزمون باعث شد تا کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول با او به صورت خصوصی صحبت کرده و پیشنهاد انتقال به تیم انگلیسی را به او بدهد، اما مسئولان باشگاه روستوف روسیه مانع این موضوع شدند.

آزمون همراه با تیم ملی فوتبال ایران در دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۱۱ گل به ثمر رسانده و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز توانسته با تیم ملی فوتبال ایران عملکرد درخشانی داشه باشد و با ۳ گل آقای گل فعلی جام ملت‌ها باشد.


بیشتر بخوانید:

رکورد جدید شاگردان کی روش در قاره کهن

درخشان: باید مشکلاتمان را رفع کنیم/تیم ملی هنوز محک جدی نخورده است

بازتاب برد تیم ملی ایران مقابل ویتنام در رسانه قطری


انتهای پیام/

تمجدید رسانه ویتنامی از سردار آزمون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سرداراستحقاق بالاترازلیورپول رادارد
Iran (Islamic Republic of)
تیراختورچی
۲۳:۳۸ ۲۳ دی ۱۳۹۷
یاشاسین سردار
-
ناصر
۱۳:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سردارازمون به زودی یکی ازاسطورهای حال حاضرخواهدشداستعدادبالاوسن پایینش وبازیهاوزدن گلهای حرفه ایش همراه باشوتهای سرکش امیداقای گلی دراین بازیهارادارد
آخرین اخبار