درخشان: باید مشکلاتمان را رفع کنیم/تیم ملی هنوز محک جدی نخورده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی نسبتا خوبی ارائه دادیم، اما یکسری مشکل داشتیم که باید برای بازی‌های بعد رفعشان کنیم.

درخشان: برای بازی های بعدی باید مشکلاتمان را رفع کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام در دور دوم رقابت های گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: بازی بدی نبود، ما به دنبال ۳ امتیاز بازی بودیم تا صعوذمان را قطعی کنیم و خوشبختانه به هدفمان رسیدیم.

او افزود: بازی نسبتا خوبی ارائه دادیم، اما  مشکلاتی داشتیم که باید برای بازی‌های آینده حلشان کنیم. تیم ما می خواست که از کانال عمق دفاع حریف نفوذ کند و این موضوع کار ما را کمی سخت کرد. باید بازی را به گوشه می‌بردیم و با سانتر موقعیت ایجاد می‌کردیم که گل اولمان را نیز همین گونه به ثمر رساندیم. گل دوم هم روی خلاقیت فردی آزمون به ثمر رسید.

کار های تیمی باید انسجام بیشتری داشته باشد

او در مورد بهتر شدن کار‌های تاکتیکی تیم ملی برای بازی‌های بعدی گفت: کار‌های تیمی مان در بازی‌های آینده باید انسجام بیشتری داشته باشد و اگر بخواهیم در تمام بازی‌ها به تکنیک‌های فردی بازیکنان دل خوش کنیم به مشکل خواهیم خورد.

درخشان در مورد عملکرد تیم ملی در ۲ بازی ابتدایی و شرایط ادامه جام گفت: تیم ملی تا الان بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است، اما این موضوع را نیز باید در نظر بگیریم که یمن و ویتنام جزو تیم‌های رده پایین آسیا محسوب می‌شوند و هنوز تیم ملی محک جدی نخورده است. قرعه خوبی نسیب ما شده است و این بازی‌ها می‌تواند در هماهنگ‌تر کردن تیم برای کار‌های تاکتیکی موثر باشد.

باید توان تاکتیکیمان را توسعه دهیم 

او درمورد مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا گفت: در مراحل بعدی کارمان سخت‌تر خواهد شد و کیفیت تیم‌ها بالاتر می‌رود و باید در آن بازی‌ها به فکر این باشیم که کار‌های تاکتیکی مان را توسعه دهیم و فقط به این فکر نکنیم که خلاقیت بازیکنانمان بتواند به ما کمک کند.

درخشان در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل  عراق گفت: تیم ملی فوتبال عراق را هم خواهیم برد و در مقابل این تیم هم کار چندان سختی نخواهیم داشت. هم تیم ما خیلی بهتر از عراق است و هم اینکه بازیکنانمان سطح فنی بالاتری نسبت به بازیکنان عراق دارند. فکر نمی‌کنم عراق مشکلی برای ما ایجاد کند.

او در مورد آمادگی بازیکنان تیم ملی در این تورنمنت گفت: سردار آزمون در این جام بسیار آمده نشان داده است و به نظرم در کل تیم آماده‌ای داریم. چه بازیکنانی که خارج از ایران بازی می‌کنند و چه بازیکنانی که در لیگ کشورمان هستند از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارند، اما نکته ایجاست که برای بازی‌های سخت‌تر نیاز به کار‌های تاکتیکی بهتری داریم تا بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.


بیشتر بخوانید:

با ارزش‌ترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا مشخص شدند

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

ایران ۲ - ویتنام صفر/ خیز شاگردان کی روش برای قهرمانی در آسیا + حاشیه ها، فیلم و تصاویر


انتهای پیام/

صحبت های درخشان در مورد برد تیم ملی در مقابل ویتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.