رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:طی سال گذشته ۲۹ واحد صنعتی که به دلایلی از سال‌های گذشته تعطیل‌شده بودند با تمهیدات دولت و سازمان صنعت و معدن به چرخه تولید وارد شدند.

بازگشت ۲۹ واحد صنعتی به چرخه تولید در استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانگفت: حفظ و صیانت از اشتغال اولویت کاری سازمان است و در این میان از توان کارگروه تسهیل در این حوزه عملیاتی استفاده شده است.

وی بابیان اینکه پایشی از واحد‌های تولیدی انجام شده است، اظهار کرد: این پایش نشان می‌دهد تعداد کارخانه‌های تعطیل در استان زنجان زیر ۲۰ درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تقسیم‌بندی واحد‌های تولیدی استان به چهار گروه است و هر گروه از این تقسیم‌بندی اقدامات مورد نیاز خود را لازم دارند که درصدد برنامه‌ریزی برای آن‌ها هستیم.

فغفوری تأکید کرد: هزار و ۷۷۰ درخواست سرمایه‌گذاری در استان زنجان داریم و این تعداد جواز تأسیس برای ۶۰ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند و ۲۱ هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری این تعداد جواز تأسیس است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۲۹ واحد صنعتی که به دلایلی از سال‌های گذشته تعطیل‌شده بودند با تمهیدات دولت و سازمان صنعت و معدن به چرخه تولید وارد شدند.

فغفوری تأکید کرد: تاکنون در استان زنجان واحد تولیدی تعطیل نداشتیم و فعالیت واحد‌های تولیدی خوب است.
 
انتهای پیام/ن
 

 

بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید در استان زنجان

برچسب ها: صنعت ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.