روند بازرسی و پالایش بازار تا پایان سال با جدیت ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی استان زنجان انجام و دو هزار پرونده تشکیل شده است.

روند بازرسی و پالایش بازار تا پایان سال با قوت بیشتری ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنظارت و بازرسی از بازار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حوزه گوشت قرمز بر اساس بررسی‌های انجام شده بخش عمده‌ای از دام سنگین استان از استان قزوین تأمین می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی استان زنجان انجام‌گرفته و در این راستا توسط بازرسی‌ها دو هزار پرونده تشکیل شده است.

فغفوری تأکید کرد: بازرسی از بازار تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود تا امنیت و آرامش بازار حفظ شود و سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی برای دریافت شکایت‌های مردمی فعال است و مردم تخلفات واحد‌های صنفی را به این سامانه گزارش کنند.

وی بر افزایش نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: مردم باید در رفاه و آرامش باشند و سازمان صنعت و معدن با متخلفین برخورد جدی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در برخورد با متخلفین و نظارت از بازار بسیار خوب است، ولی باید این نظارت‌ها بیشتر شود.
 
انتهای پیام/ن
 
 

افزایش نظارت بر بازار زنجان

برچسب ها: صنعت ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.