دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام:

نظام بین اقوام هیچ تبعیضی قایل نیست

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام گفت: نظام بین اقوام ایرانی هیچ تبعیضی قایل نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین یونسی نماینده ویژه رییس جمهور در نشست با نمایندگان و نخبگانی از اقوام مختلف استان گلستان در گرگان گفت: نظام و دولت برای اقوام ایرانی مانند پدر و مادر هستند که هیچگاه تبعیض قایل نمی‌شوند و صرفا قصد کمک دارند.
 
یونسی اضافه کرد: تبعیض بین اقوام برای رسیدن به حق مردم یک مانع و توطئه بدخواهان نظام است.
وی ادامه داد: اینگونه نیست که تبعیض بین مردم باشد این‌ها یا توطئه دشمن است و یا برخی احساس تبعیض دارند.

وی گفت: الان گروه‌های مختلف داریم در جامعه که محصول تکثر و وحدت است و همین گروه‌ها باید مراقب حفظ وحدت باشند.
 
اونق دبیر کمیته اقوام و مذاهب گلستان هم در این نشست گفت: قوم ترکمن همواره در کنار نظام اسلامی بوده و ما به عنوان قوم ترکمن شهیدان بسیاری برای حفظ انقلاب داده ایم.

وی افزود: مردم ترکمن در دشت‌ها زندگی میکنند و نیاز به توجه و سرمایه گذاری بیشتری دارند تا به ایجاد اشتغال کمک بیشتری شود.

وی گفت: در حوزه گرگان رود حق آبه غرب استان تامین نمی‌شود امیدواریم این موضوع راپیگیر باشید و همچنین در بخش گردشگری نیاز به زیر ساخت‌هایی داریم، چون استعداد‌ها در این بخش زیاد است.
 
آقای شادمهر دبیر مجمع حقوق همدلان نیز در این نشست صحبت کرد و گفت: ما تحصیل کرده‌های بسیار و وفاداری در استان گلستان داریم، اما محرومیت‌هایی هم وجود دارد که باید به کمک این افراد نخبه و فعال رفع شود.

موسی جرجانی نویسنده پژوهشگر و فعال فرهنگی و هنری هم گفت: زنان ما زنان کار آفرینی هستند که می‌توان روی آنان سرمایه گذاری کرد و خوشبختانه فرمانداران و بخشداران و مدیران زیادی داریم که از نسل انقلاب هستیم.
 
انتهای پیام/ح
 

اقوام همه با همه برابرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
در مورد گلستان که کاملا قبول دارم چون همه اقوام به یک اندازه مشکلات دارند