دستگیری شرور باسابقه فریدونکنار با ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار با هشتصد گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار خبر داد و گفت: در پی گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این شرور با سابقه درمنطقه فریدونکنار دستگیر شد.

وی افزود: این متهم به نگهداری یک قبضه سلاح جنگی و حمل و نگهداری هشتصد گرم تریاک و نگهداری ۱۱۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

وی گفت: این متهمان در امر قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر بصورت شبکه‌ای و باندی اقدام داشته و در این پرونده متهم برای ادامه تحقیقات و شناسائی مرتبطین و عوامل احتمالی در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر معرفی شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد به دستگیری جاعلان و ۹ نفر به اتهام مشارکت در صدور پروانه‌های ساختمانی اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی در فریدونکنار اشاره کرد و افزود: متهمان که رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و نیز رئیس وکانون نظام فنی روستایی و ۳ تن از کارشناسان به عنوان مهندس ناظر هستند در هفته اخیر دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند که برخی از آن‌ها با صدور قرار قبولی وثیقه آزاد هستند.

انتهای پیام/آ

شرور در فریدونکناردستگیر شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.