رئیس دانشگاه آزاد اردبیل؛

بیله سوار ظرفیت بالایی در زمینه تجارت و بازرگانی بین الملل دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: شهرستان بیله سوار قابلیت و ظرفیت بالایی در زمینه تجارت و بازرگانی بین الملل دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در دیدار با فرماندار بیله سوار گفت: با توجه به تعریف مسئولیت اجتماعی برای شهر‌های استان، شهرستان بیله سوار قابلیت و ظرفیت بالایی در زمینه تجارت و بازرگانی بین الملل دارد و نقطه تعاملات بین المللی محسوب می‌شود.

وی به ایده‏ی راه اندازی پایانه صادرات در این شهر اشاره کرد و گفت: پایانه صادرات مدنظر باید خمیرمایه دانشی داشته و فعالیت‌های آن بر پایه دانش بنیان باشد و ورود به این حوزه سنتی نخواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل یکی از برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل را تبادل علمی با کشور‌های همسایه عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تعاملات علمی در زمینه‌های انتشار نشریه، برگزاری کنفرانس علمی، دوره آموزشی مشترک و تبادل دانشجو و استاد با دانشگاه‌های جمهوری آذربایجان برقرار کنیم که در این زمینه همکاری و حمایت مسؤولان دولتی حائز اهمیت است.

رسولی دانشگاه را بخش اصلی و شتاب دهنده توسعه هر منطقه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود فعالیت‌های نوینی را به سمت نوآوری، فناوری و کارآفرینی آغاز کرده تا به خدمات خود در حوزه مسؤولیت اجتماعی تنوع بخشد.

وی تاکید کرد: دیدگاه مثبت مسؤولان محلی این فرصت را به دانشگاه می‌دهد که برای توسعه‏ی منطقه و پیشبرد برنامه ها، همکاری‌های لازم انجام شود.


انتهای پیام/ح

راه اندازی پایانه صادرات در بیله سوار

برچسب ها: دانشگاه ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.