کروز: فردا تیم ملی فوتبال عراق را آنالیز می‌کنیم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در ۲ روز گذشته بازیکنان استراحت کرده‌اند و فردا درباره بازی مقابل عراق با آن‌ها به صحبت می‌کنیم.

کروز: فردا تیم ملی فوتبال عراق را آنالیز می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازی تیم ملی ایران مقابل عراق در مورد شرایط ملی پوشان گفت: ۲ بازی بزرگ را پشت سر گذاشته ایم و تا الان با بازیکنانمان در مورد بازی با عراق هیچ صحبتی نکرده ایم. در ۲ روز گذشته بازیکنان فقط به ریکاوری و استراحت پرداخته اند. تا الان کار‌هایی انجام داده ایم که خوب بوده و باید نقاطی را بهبود ببخشیم. تمام تمرکزمان روی بازی بعدی مقابل عراق هست و فردا در مورد بازی مقابل عراق با بازیکنانمان صحبت خواهیم کرد.

او درمورد صحبت سرمربی تیم ملی عراق که بیان کرده بود تیم ملی ایران نقاط ضعفش بیشتر از نقاط قوتش است گفت: ما هیچ وقت هیچ نظری در مورد صحبت‌های دیگران نمی‌دهیم. همانطور که گفتم فردا به بررسی تیم عراق خواهیم پرداخت و برای این بازی آماده می‌شویم.

اوسیانو در پاسخ به سوال خبرنگار عراقی که سوالش را اینگونه مطرح کرد عراق این بازی را خواهد برد نظر شما چیست گفت: مطمئنا همین‌طور است و عراق تیم خوبی است و باید برای پیروزی بازی کند. البته این تیم تا الان به هدف اولشان که صعود از این گروه بوده رسیده است، اما ما هم تمام تلاشمان را برای بازی روز چهارشنبه انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار