نوراللهی: تمرکزمان روی بازی با عراق است/ می خواهیم مردمرا شاد کنیم

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: تمرکزمان روی بازی با تیم ملی عراق است و قصد داریم دوباره دل مردم را شاد کنیم.

نوراللهی: فکر و ذکرمان بازی با عراق است به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ارزیابی اش از بازی برابر تیم ملی فوتبال عراق در مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر در 2 بازی اول نمایش خوبی داشتیم و بعد از بازی دوم با ویتنام چند روز استراحت و ریکاوری کردیم. همچنین فکر و ذکرمان از فردا بازی با تیم ملی عراق است و قصد داریم تاکنیک های کادر فنی را به اجرا بگذاریم و امیدوارم نمایش خوبی برابر حریف خود داشته باشیم و دوباره دل مردم را شاد کنیم. 

او درباره اینکه وضعیتش به چه صورت است و آیا دوباره در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار می گیرد، بیان کرد: همه بازیکنان آماده هستند و حتی فرصت 1 دقیقه ای هم من و بازیکنان دیگر داشته باشیم با همه وجود خود بازی می کنیم. به هر حال امیدوارم بتوانیم تاکنیک های  کادر فنی را به نحو احسن اجرا کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

نوراللهی درباره اعتراض به عملکرد داوری و نگران  اشتباهات داوری برابر تیم ملی عراق نیستید، گفت: درباره داوری نمی توانم نظر بدهم و امیدوارم داوری خوبی در بازی با عراق شاهد باشیم به هر حال ما تمرکزمان را از فردا برای بازی با تیم ملی عراق می گذاریم. تیم ملی عراق یک تیم منسجم و خوبی است و همه بازیکنان همدل هستند تا این تیم را شکست بدهیم و امیدوارم بهترین نتیجه را  برای مردم ایران رقم بزنیم. 


بیشتر بخوانید:

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی


انتهای پیام/ 

اظهارات نوراللهی درباره بازی با تیم ملی عراق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۲۱:۲۹ ۲۴ دی ۱۳۹۷
با توکل به خدا و همون طرز فکر همیشگی برید برای پیروزی ! :)
آخرین اخبار