برگزاری جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه های عمرانی ورزشی حمیدیه

جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی ورزشی حمیدیه با حضور مسئولان استانی در اسن شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی و رفع مشکلات تکمیل پروژ‌های عمرانی ورزشی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه، معاون فنی و مهندسی اداره کل استان خوزستان و دیگر مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه به رفع مشکلات ورزش شهرستان بویژه پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: یکی از گلایه‌های مردم بویژه ورزشکاران تکمیل نشدن پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی در این شهرستان است.

وی در ادامه ساخت پیست دو و میدانی باتوجه به استعداد‌های موجود در این رشته، احداث سالن بانوان و همچنین چمن شماره ۲ در این شهرستان را مهم برشمرد و بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بویژه فاز دوم حصار کشی، بهسازی ورودی و محوطه اداره ورزش و جوانان تاکید نمود.

جلالی، معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تکمیل برخی پروژه‌ها در روز‌های آتی بیان کرد: ۲ زمین چمن مصنوعی در روستای گمبوعه و علاونه فای تا پایان سال تکمیل می‌شوند و عملیات احداث استخر و سالن ورزشی حمیدیه در دهه فجر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.