آذربایجان‌غربی میزبان نشست منطقه‌ای مدیران کل ورزش و جوانان شمال‌غرب کشور

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: نشست مشترک منطقه‌ای مدیران کل، معاونین ستادی حوزه‌های ورزش، توسعه منابع و پشتیبانی، فرهنگی و جوانان شمال‌غرب کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عبداله چمن‌گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نشست مشترک منطقه‌ای مدیران کل، معاونین ستادی حوزه‌های ورزش، توسعه منابع و پشتیبانی، فرهنگی و جوانان استان‌های شمال‌غرب کشور با هدف استفاده بهینه از منابع انسانی، هم افزایی و تعامل مشترک استان‌های همجوار و کشف ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل و به منظور برنامه ریزی تخصصی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه‌های مربوطه مبتنی بر سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان پنج‌شنبه ۲۷ دی‌ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که مدیران کل و معاونین ستادی استان‌های آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه و کردستان به دعوت اینجانب حضور خواهند داشت موضوعات مختلفی در راستای همفکری و هم افزایی مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در جریان این همایش سومین نشست منطقه‌ای روسای گروه ورزش بانوان شمالغرب کشور نیز برگزار خواهد شد که دوره اول و دوم نشست منطقه‌ای روسای گروه ورزش بانوان پیش‌تر در تبریز و اردبیل برگزار شده بود.

چمن‌گلی با اشاره به اینکه در این نشست‌ها مدیران کل و معاونین می‌توانند با ظرفیت و توانمندی رشته‌های ورزشی سایر استان‌ها آشنا شوند، اظهار کرد: برند ورزشی هر استان را می‌توان ورزشکاران آن استان دانست و در صدد هستیم تعامل با سایراستان‌ها از ظرفیت‌های ورزشی به نفع ورزشکاران را گسترش دهیم.
 
انتهای پیام/م
 

نشست منطقه‌ای مدیران کل ورزش و جوانان شمال‌غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.