توسعه خدمات الکترونیک از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فعالیت ۱۵۰ سامانه آماری با هدف توسعه خدمات الکترونیک خبر داد.

توسعه خدمات الکترونیک از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۱۵۰ سامانه آماری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان فعال است و تجمیع سامانه‌های مختلف آمار علاوه بر مدیریت زمان و هزینه، می‌تواند نتایج مناسبی را در اختیار کاربران ومدیران، قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مسیر‌های ارتباطی در بستر فضای الکترونیک، توجه و توسعه مقوله IT از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: با اقدامات انجام شده، تعداد نقاط کور، از ۲۰۳ نقطه در سال ۹۶، به ۷۹ نقطه رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم ثبت دقیق اطلاعات پزشکی، جامعیت و قابلیت اطمینان از اطلاعات ورودی در سامانه‌های سلامت و همچنین ورود به موقع اطلاعات، افزود: انجام این موارد مهم، می‌تواند منجر به نتایج ارزشمندی در حیطه مدیران برای تصمیم سازی و تصمیم گیری شود.

شاهرخ یوسف زاده چابک، تشکیل کارگروه ICT برای توسعه فناوری‌های سلامت را از برنامه‌های در دست اقدام حوزه سلامت در گیلان اعلام کرد و گفت:توسعه خدمات الکترونیک از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه است.

وی با بیان اینکه منابع انسانی باید چابک و متعهد به سیستم باشند، تصریح کرد: استقرار روش‌ها و عدالت در پرداخت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات در راستای ارتقای انگیزه و مشارکت کارکنان دانشگاه، از اهداف استراتژیک در حوزه ساماندهی منابع انسانی است.

 

انتهای پیام/م.ع

فعالیت ۱۵۰ سامانه آماری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.