معاون استاندار اردبیل:

دفع بهداشتی زباله شهر اردبیل عملیاتی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی دفع بهداشتی زباله شهر اردبیل تا پایان سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند اظهار کرد: روند اجرایی این اقدام تا پایان سالجاری آغاز می‌شود و دولت ۵۰ درصد از هزینه دفع بهداشتی زباله شهر اردبیل را پرداخت می‌کند.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای عملیات دفع بهداشتی زباله شهر اردبیل گفت: مدیریت پسماند شهری با سلامت شهروندان مرتبط است و باید در کمترین زمان انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخاب مکان دفع پسماند و زباله شهرستان خلخال افزود: محل تعیین شده باید با همکاری محیط زیست بررسی و پس ازتایید روند اجرای آن آغاز شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: اگر در این خصوص مشکلی از لحاظ زیست محیطی و جاده و آب نباشد، در مکان انتخاب شده اقدامات اجرایی آغاز می‌شود.
بررسی وضعیت پسماند‌های شیمیایی و بیمارستانی در شهرستان‌های استان و انتخاب محل مناسب برای زباله شهرستان سرعین از موضوعاتی بود که در جلسه کارگروه پسماند مطرح شد.
انتهای پیام/ح

دولت ۵۰ درصد از هزینه دفع بهداشتی زباله شهر اردبیل را پرداخت می‌کند

برچسب ها: بهداشت ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار