لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، ثروت اصلی کشور را جوانان و نوجوانان دانست و گفت: کشور با تربیت اسلامی جوانان به سمت قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   آیت‌الله مصطفی علما  نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، گفت: در جهان کشورهایی وجود دارد که کمترین منابع طبیعی را در اختیار دارند، اما از کشورهایی که نفت و گاز وسیعی دارند بسیار جلوتر هستند ما نیز باید با تربیت اسلامی بتوانیم جوانان خود را طوری تربیت کنیم که کشور ایران را در آینده نزدیک به قله های پیشرفت و ترقی در عین حفظ ارزش‌ها هدایت کنند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن امروز وظیفه همه است، ادامه داد: باید برای جوانان وضعیت قبل از انقلاب را تشریح و گفت که ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است که در سال‌های اخیر دیدیم که نه تنها دیگر اثری از اطاعت از آمریکا و دیگر مستکبران جهانی وجود ندارد، بلکه برنامه های شوم آمریکا را از جمله داعش به نابودی می کشاند و دلیل اصلی عصبانیت آنها از ما نیز همین است.

انتهای  پیام/ز

 

امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل جهان تبدیل شده است

برچسب ها: جوانان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار