وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی دوره شتابنده عرصه علم و فرهنگ است

صالحی گفت: تخصص عاملی باعث می‌شود شورای عالی انقلاب فرهنگی رشد کند و احساس کنیم در دوره شتابنده عرصه علم و فرهنگ هستیم.

دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی دوره شتابنده عرصه علم و فرهنگ استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد، درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ایجاد شورا‌های جدید و موسسات مختلف به دوره اول شورا باز می‌گردد و تدوین قوانین متعلق به دوره دوم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دوره سوم شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این دوره متعلق به زمان مخبر دزفولی است و در این دوره کار‌های خوبی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در حاشیه اجرای سند علمی اتفاقات خوبی را مشاهده می‌کنیم، گفت: در این زمان سند علوم و فنون مختلف تدوین و سبب ایجاد فضای مناسب شد.

صالحی درباره نقش مخبر دزفولی گفت: نقش وی درتاریخ علمی آینده بسیار پر رنگ خواهد بود و سهم پر رنگ مخبر دزفولی در دوره سوم درخشان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: عاملی نسل چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی است و تخصص او سبب می‌شود تا در دوره چهارم احساس کنیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت روبه جلویی خواهد داشت و دوره شتابنده عرصه علم و فرهنگ است.

دولت فضای کار شورای عالی انقلاب فرهنگی را فراهم کند

در ادامه غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه تمام مراکزی که در آن کار می‌کنم به شورا مربوط می‌شود، اظهار کرد: در تمام این مراکز لطف آقای مخبر دزفولی شامل حال من شده است و در فرهنگستان ادب و بنیاد سعدی با شورای عالی انقلاب فرهنگی کار کرده‌ام.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: تمام این مراکز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه برای عاملی آرزوی توفیق می‌کنم، اظهار کرد: امیدوارم دولت برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بودجه مناسبی در نظر بگیرد و باید فضای کار برای اجرایی شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شود.

انتهای پیام/

تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار