معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از بررسی ۶ پرونده واحد‌های تولیدی و صنعتی در اردبیل بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در بیست و یکمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در بیست و یکمین جلسه کمیته حمایت قضایی و سرمایه گذاری استان اردبیل پرونده ۶ واحد تولیدی و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد بحث اختصاص یک واحد سرمایه گذاری به چندین سرمایه گذار بود که این کار باعث اختلاف میان سرمایه گذاران می‌شد که نسبت به حل این موضوع تصمیم گیری شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: عده‌ای از سرمایه گذاران به نحوه محاسبه سود و جرایم بانکی اعتراض داشتند، و در بررسی‌های صورت گرفته مشاهده شد که نحوه محاسبه سود و جرایم وام‌های بانکی اختلاف فاحشی با محاسبه کارشناسان رسمی دادگستری دارند.

خدادادی ادامه داد: تعداد کثیری از سرمایه گذاران از رفتار نامناسب مسئولان در برخورد با مشکلات آن‌ها ناراضی بودند که این مسئله به طور جدی پیگیری شد و تذکرات لازم داده شد.

وی بیان کرد: با بررسی این پرونده‌ها معلوم شد که در بیشتر موارد قصور از طرف مسئولان بوده است که مسئولان باید با تمام توان در راستای حمایت از سرمایه گذاری در استان اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد رشد و پیشرفت استان باشیم.

معاون دادگستری استان اردبیل افزود: تا به امروز در سال جاری ۱۰۳ پرونده واحد‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه گذاری در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل بررسی شده است و در راستای حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع در جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری مصوباتی را داشته ایم.
انتهای پیام/ح

بررسی ۱۰۳ پرونده در کمیته حمایت قضایی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.