احداث پارک گردشگری در کرمان

شهردار کرمان از احداث پارک گردشگری در کنار ساختمان جدید شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: فضای جلوی ساختمان جدید شهرداری را به جای حصارکشی، آزاد گذاشته و کنار آن پارک گردشگری ایجاد می کنیم.

وی افزود: برای استفاده مردم، بخشی از محوطه ساختمان را نیز به پارکینگ عمومی اختصاص داده‌ایم.

عالم‌زاده با تاکید بر دسترسی مردم به مجموعه های عمومی ساختمان و پارکینگ افزود: بیش از چهار هزار متر پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 300 ماشین احداث می شود که این فضا در ساعات صبح در اختیار شهرداری و بعد از ظهرها به عنوان پارکینگ عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پیوند خوردن دو پروژه پارک گردشگری و ساختمان جدید شهرداری تصریح کرد: در این دو پروژه طراحی و اجرا هم زمان انجام می شود و کار سرعت پیدا می کند.

شهردار کرمان زیربنای ساختمان جدید شهرداری با مجموعه‌های پیرامون آن را بیش از 16 هزار متر مربع برآورد کرد و یادآور شد: در این ساختمان از تمام ظرفیت ها استفاده شده و اغلب مجموعه های شهرداری از جمله معاونت ها درآن جای داده می شوند تا زمان مراجعه مردم، دسترسی به بخش های مختلف شهرداری آسان شده و کار ارباب رجوع با سرعت بیشتری انجام شود.

 عالم زاده گفت: در طراحی ساختمان جدید شهرداری، در کنار تعبیه پارکینگ عمومی، مجموعه های فرهنگی مانند نگارخانه را در نظر گرفتیم تا مردم متوجه شوند شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و اداری نیست بلکه می تواند وجه فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

 وی از وجود دو هزار متر فضا در زیر زمین ساختمان جدید شهرداری خبر داد و افزود: این فضا به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد و مردم به خصوص هنرمندان می توانند از آن استفاده کنند.

یادآور می شود: عملیات عمرانی ساختمان جدید شهرداری از سال 1393 شروع شده که در آن دو نگارخانه و حدود 80 فضای کاری مجزا شامل اتاق‌ها و سالن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ب

کرمانی ها صاحب پارک گردشگری می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار