کرمان مستعد تولید ۱۰ هزار مگاوات انرژی خورشیدی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: سه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی برق در کرمان در حال ساخت است و به‌زودی وارد مدار می‌شوند.

کرمان مستعد تولید ۱۰ هزار مگاوات انرژی خورشیدیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید مهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: آماده همکاری همه جانبه با تجار افغانستانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان در بحث انرژی‌های نو و خورشیدی به‌خوبی عمل کرده است افزود: سه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی برق در کرمان در حال ساخت است و به‌زودی وارد مدار می‌شوند.

وی گفت: کرمان یک استان بزرگ معدنی است و ظرفیت‌های معدنی زیادی داریم و از این نظر نیز با افغانستان اشتراکات زیادی داریم ،کرمان به‌زودی قطب فولاد کشور می‌شود و ده میلیون تن فولاد سالانه در استان تولید می‌شود.

طبیب زاده با اشاره به اینکه کرمان در بحث انرژی‌های نو و خورشیدی به‌خوبی عمل کرده که امکان وجود این نوع انرژی در افغانستان هم وجود دارد بیان کرد: سه نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی برق در کرمان در حال ساخت است و به‌زودی وارد مدار می‌شوند.

وی گفت: نیروگاه ۲۰ هزار مگاواتی ساخته شده و نیروگاه ده هزار مگاواتی در حال ساخت است وبخش خصوصی ما آماده همکاری با تجار افغانستان است.

سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در کرمان به‌زودی وارد مدار می‌شوند.
انتهای پیام/ح

راه اندازی سه نیروگاه جدید کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.