افتتاح طرح توسعه معدن ذغالسنگ چشمه پودنه

مدیرعامل معدن چشمه پودنه کوهبنان گفت: طرح توسعه معدن ذغالسنگ چشمه پودنه شهرستان کوهبنان عصر دیروزبا حضور معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید .

افتتاح طرح توسعه معدن ذغالسنگ چشمه پودنهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مجید حیدر آبادی مدیرعامل معدن چشمه پودنه گفت: با اجرای این طرح که 12 میلیارد تومان صرف افتتاح طرح توسعه معدن ذغالسنگ چشمه پودنه اجرای آن شد میزان تولید ذغالسنگ در این معدن با سه برابر افزایش به 150 هزار تن در سال می رسد.

وی افزود: اجرای طرح جدید توسعه ، 90 فرصت شغلی مستقیم هم در این معدن ایجاد کرده است.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در حاشیه این مراسم گفت: براساس قانون و با پیگیری های انجام شده ساعت کار کارگران معدن به 36 ساعت در هفته کاهش یافته است و تلاش می کنیم در طرح طبقه بندی مشاغل که در حال بازنگری است در حقوق کارگران معادن ، سختی کار هم دیده شود .

شاکرمی با تاکید براینکه خواسته های کارگران ذغالسنگ را پیگیری می کنیم گفت: در حوادث ناشی‌ از کار و بیماری شغلی کارگران مورد حمایت هستند و اجازه نمی دهیم کارگری که حین کار دچار حادثه شده است رها شود و اگر موردی باشد پیگیری می کنیم .

وی افزود: اگر کارفرما بخواهد خارج از موازین قانونی ، حقوق و مزایای کارگر را قطع کند ، برخورد خواهیم کرد.

معدن چشمه پودنه کوهبنان که ذخایر ذغالسنگ آن سه میلیون و 800 هزار تن برآورد می شود از سال 82 به بهره برداری رسید اما به علت برخی مشکلات ، مدتی تعطیل بود.

انتها ی پیام/ح

توسعه معدن چشمه پودنه کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار