جهانبخش برای حضور در دیدار مقابل عراق آماده است

سایت فاکس اسپورت آسیا از آمادگی جهانبخش برای حضور مقابل تیم عراق خبر داد.

جهانبخش برای حضور در دیدار مقابل عراق آماده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت "فاکس اسپورت آسیا" علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران و  تیم فوتبال برایتون انگلیس در ماه نوامبر دچار مصدومیت شد و ۲ ماه از میادین دور بوده است. او به همین علت بازی‌های تیم باشگاهی اش در لیگ انگلیس  و همینطور مسابقات تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از آغاز جام ملت‌ها و ۲ بازی ابتدایی این تیم در مرحله گروهی این جام را از دست داد.  

مهاجم ۲۵ ساله تیم ایران برای حضور در زمین مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده است و همراه تیم کشورش به دنبال قهرمانی  بعد از ۴۳ سال در این تورنمنت است.  

جهانبخش در مورد شرایط خودش گفت: خوشبختانه شرایطم عالی است و در چند روز گذشته همراه تیم به تمرین پرداختم و برای بازی مقابل عراق آماده هستم. حضورم در زمین به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.  

او در مورد جام ملت‌های آسیا و شرایط تیم ملی ایران گفت: زمانی که مسابقات را آغاز کردیم فقط به پیروزی در بازی اول فکر می‌کردیم و در دیدار دوم نیز به همین شکل فکر می‌کردیم. خوشبختانه ۲ بازی اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم و در آخرین دیدارمان مقابل تیم عراق با یک تساوی می‌توانیم صدر نشین به مرحله بعد صعود کنیم.

جهانبخش در مورد حذف ایران مقابل عراق در جام ملت‌های ۲۰۱۵ گفت: ما در آن بازی مقابل تیم ملی عراق عملکرد خوبی داشتیم، اما گاهی اوقات فوتبال به ما لبخند نمی‌زند. دیگر نمی‌خواهیم دچار چنین اشتباهی شویم و تمام تمرکزما را روی این بازی خواهیم گذاشت.  

آخرین دیدار رسمی که تیم ملی ایران مقابل تیم عراق قرار گرفته است جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا بود. این دیدار که در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت برگزار شد در نهایت با برتری تیم ملی عراق در ضربات پنالتی و حذف ایران همراه بود.  


بیشتر بخوانید:

 تیم‌ ملی ایران - عراق/ دیدار سخت یوز‌های ایرانی برای تداوم صدرنشینی

کاتانیچ: برانکو درباره تیم ملی ایران هیچ اطلاعاتی به من نداده است

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"


انتهای پیام/

جهانبخش برای حضور در جام ملت های آسیا آماده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار