بازگشت ۳۷ واحد صنعتی در مناطق زلزله‌زده به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از بازگشت ۳۷ واحد صنعتی در مناطق زلزله‌زده به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه درباره خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان گفت : ۹۵ درصد آواربرداری‌ها در مناطق زلزله زده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است و به هریک از واحد‌های صنعتی یک کانکس به ارزش حدود هشت میلیون تومان داده شد.

وی گفت : به منظورساماندهی واحد‌های صنعتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است و افزون بر این، ۳۷ واحد از واحد‌های صنعتی آسیب دیده به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیان کرد: به منظور پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی از سوی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ۲۴ ضمانت‌نامه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی صادر شد و چهار مشاور برای بررسی طرح‌های توجیهی و تکمیل مستندات لازم جهت سهولت در پرداخت وام به کارگیری شد.

وی با تاکید براینکه واحد‌های صنعتی توانستند با بهره گیری از تسهیلات به چرخه تولید بازگردند، گفت: مدیریت استاندار کرمانشاه سبب کمک مضاعف به واحد‌های صنعتی آسیب دیده شد.

کردستانی تصریح کرد: بازسازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی مناطق زلزله‌زده از ابتدا نیز در دستور کار قرار گرفت و خدمات خوبی به واحد‌های صنعتی ارائه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، از ادامه تکمیل بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده در مناطق زلزله‌زده خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

۹۵ درصد آواربرداری‌ها در مناطق زلزله زده با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است

 

برچسب ها: زلزله ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.