مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

امکان سوءاستفاده از فضای آنلاین با رعایت اصول ایمنی به حداقل می‌رسد

سیدمجید صدری با تشریح تلاش این شرکت در ارائه خدمات مستمر و امن گفت: توجه به اصول ساده امنیتی، به مقدار زیادی می‌تواند امکان سوءاستفاده کنندگان از فضای آنلاین را به حداقل برساند.

امکان سوءاستفاده کنندگان از فضای آنلاین را به حداقل می رساند لا رعایتد اصول ایمنی به حداقل می‌رسدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری با تاکید بر توجه به امر مشتری مداری و حاکمیت نرم‌افزار به منظور رفع نیاز حوزه ICT افزود: شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش تعیین‌کننده ای که در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا می‌کند، توجه ویژه‌ای به رعایت اصول امنیت اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های آن در جهت پایداری سرویس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دارد.

وی در ادامه افزود: بحث امنیت اطلاعات در سال‌های اخیر با توجه به گسترش استفاده عموم مردم از وسایل ارتباطی هوشمند نظیر کامپیوتر و موبایل به میزان قابل‌توجهی اهمیت پیداکرده است و به همان اندازه حفاظت از مخاطرات فضای آنلاین ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

سید مجید صدری در همین زمینه افزود: شرکت مخابرات ایران تلاش دارد تا برای آگاهی بخشی بیشتر مشتریان خود و استفاده بهینه از محصولات و سرویس‌های جدید مخابراتی از تمامی ظرفیت‌های آگاهی‌رسانی خود نظیر وب سایت شرکت مخابرات ایران و مراکز امور مشترکین در سراسر کشور و بروشورها و جزوه‌های آموزشی بهره ببرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان یادآور شد: شرکت مخابرات به‌عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال، با ایجاد و توزیع یکپارچه و کامل خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر آن است تا با ساده‌سازی خدمات، مشتری مداری، حاکمیت نرم‌افزار و مجازی‌سازی و نوآوری، ارتباطات مورد نیاز عموم را از طریق ارائه سرویس های متنوع در حوزه ICT فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار