فتاحی: برپایی اردو در ترکیه تصمیم قلعه نویی بود/ جذب محمد حسینی منتفی شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی سرمربی تیم تصمیم گرفت که اردوی آماده سازی در ترکیه برگزار کنیم و ما تابع تصمیم کادرفنی هستیم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی این تیم اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای برپایی اردوی آماده سازی روز جمعه ۲۸ دی ماه به آنتالیای ترکیه می رویم و در این اردو 3 بازی دوستانه با تیم های اروپایی انجام می دهیم.

او درباره انتقاد کارشناسان فوتبال به برگزاری اردوی سپاهان در ترکیه بیان کرد: به هر حال قلعه نویی سرمربی تیم تصمیم گرفت که اردوی آماده سازی در ترکیه برگزار کنیم و ما تابع  تصمیم کادرفنی هستیم. تیم هایی از جمله استقلال هم در این کشور اردو برپا کردند و  مشکلی از لحاظ آب و هوایی ندارند.

هر باشگاهی حاضر نمی شود بازیکنان خوبش را از دست بدهد 

فتاحی درباره وضعیت جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: جذب بازیکنان در نیم فصل دوم سخت است چرا که هر باشگاهی حاضر نمی شود که نفرات خوبش را از دست بدهد و همین موضوع مشکلاتی برای تیم ما ایجاد کرد.

سرپرست سپاهان درباره وضعیت جذب محمد حسینی بازیکن ذوب آهن گفت: حسینی در لیست بازیکنان مدنظر قلعه نویی است و ما طی نامه ای به باشگاه ذوب آهن خواستار انتقال این بازیکن شدیم اما مسئولان این باشگاه با این انتقال موافقت نکردند.

معاوضه علی محمدی با بازیکن سایپا منتفی شد 

او درباره وضعیت معاوضه جلال علی محمدی با علی دشتی بازیکن سایپا بیان کرد: باشگاه سایپا اعلام کرد که به علی دشتی برای نیم فصل دوم نیاز دارد و نمی تواند این بازیکن را به تیم دیگری بدهد به همین علت معاوضه این دو بازیکن هم لغو شد.

فتاحی درباره اینکه باشگاه صنعت نفت آبادان خواستار جذب سرلک و علی محمدی شده است، گفت: بله این ۲ بازیکن مدنظر باشگاه صنعت نفت آبادان هستند اما انتقال آنها به این تیم آبادانی منتفی شد.

او درباره جذب یک هافبک برزیلی تصریح کرد: ما طبق لیست قلعه نویی برای جذب بازیکنان اقدام می کنیم و تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیم اطلاع رسانی نمی کنیم.


بیشتر بخوانید: 

برنامه بازی‌های دوستانه سپاهان در اردوی ترکیه

سپاهان در انتظار صدور رضایت نامه ابراهیمی

گزینه جدید سپاهانی ها در اردوی ترکیه حاضر می شود


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.