جنگ تن به تن در دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق

دیدار امروز ایران و عراق در دور سوم جام ملت‌های آسیا یک جدال تن به تن را در درون خودش جای داده است.

جنگ تن به تن در دیدار تیم‌های ملی ایران و عراقبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علا مهاوی مدافع قدرتمند تیم فوتبال عراق در بازی امروز مقابل تیم فوتبال ایران ۹۰  دقیقه سخت را سپری خواهد کرد.

این مدافع ملی پوش عراق در تیم الشرطه این کشور عضویت دارد و سرمربی عراق حساب ویژه ای روی این بازیکن کرده است و به نوعی مهار خط آتش ایران بر عهده اوست.

مهدی طارمی گزینه است که عراقی ها به خوبی او را آنالیز کرده اند و علا مهاوی را مامور مهار وی قرار خواهند داد.

قدرت دفع توپ بالای مهاوی در مقابل مهارت های طارمی در شوتزنی و دریبل، یک جدال تن به تن در سطح اول فوتبال آسیا را به نمایش خواهد گذاشت.

مهدی طارمی در کنار سردار آزمون به دنبال درخشش و افزایش گل های زده در سومین دیدار از جام ملت های آسیاست و مهاوی برای فرار از شکست باید او را مهار کند.

علا مهاوی با یک متر و ۷۸ سانتی متر از قد بلندی برخوردار نیست اما سماجت او در کنار سرعت و قدرت بدنی از او یک مدافع مطمئن ساخته است.

جنگ تن به تن طارمی و مهاوی یک دیدار جذاب در دل دیدار ایران و عراق خواهد بود.

دیدار تیم های عراق و ایران از دور سوم مرحله گروهی جام ملتهای آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار می شود.

ایران در دور قبل جام ملت های آسیا در استرالیا در ضربات پنالتی مغلوب عراق شده بود و این دیدار به نوعی یک بازی انتقامی برای ایران و سرگروهی برای هر دو تیم است.


بیشتر بخوانید:

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

مبلغ قرارداد کی روش با کلمبیا افشا شد

کلمبیایی‌ها برای امضای قرارداد با کی روش وارد امارات شدند


انتهای پیام/

دیدار انتقامی ایران و عراق در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار