میرزایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیته‌ای ویژه وضعیت حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده را بررسی می‌کند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

کمیته‌ای ویژه وضعیت حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده را بررسی می‌کندجلال میرزایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، افزایش مصرف حامل‌های انرژی و مشکلات دیگر قرار شده برای بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه که درباره هدفمندی یارانه‌هاست، کمیته‌ای با حضور مرکز پژوهش‌های مجلس، مسئولان دولتی و اعضای کمیسیون تلفیق تشکیل شود تا بتوان تصمیمی فراجناحی، اصولی و با دقت در این رابطه اتخاذ کرد.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای حضور اعضای کمیسیون تلفیق در این کمیته وجود ندارد و اعضایی که پیشنهاداتی دارند، می‌توانند در جلسه آن حضور یابند.

جلالی همچنین در واکنش به خبر برگزاری اولین جلسه این کمیته در عصر امروز هم تصریح کرد: بعید می‌دانم این نشست امروز برگزار شود، زیرا برگزاری جلسه این کمیته نیازمند هماهنگی و حضور نمایندگان دولت به ویژه وزارت نفت و مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در پایان اظهار کرد: احتمالا به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون هم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار