پرداخت ۲۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکین صنعتی در تابستان ۹۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی گفت: به منظور جلب مشارکت مشترکین صنعتی و کاهش بار پیک تابستان سال ۹۸، طرح همکاری صنایع و شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان  آذربایجان غربی گفت : به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، در تابستان سال ۹۸، برنامه جلب مشارکت مشترکین صنعتی یک و بالای یک مگاوات در دستور کار قرار دارد.

حسن بکلو گفت: جهت تقدیر از مشارکت ۱۷۳ مشترک صنعتی با کاهش ۸۱.۵ مگاوات در تابستان سال جاری، پاداشی بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در حساب بستانکاری قبض برق دوره اخیر این مشترکین درنظرگرفته شده است.

 اکبر حسن بکلو افزود: مشارکت مشترکین صنعتی یک و بالای یک مگاوات برای کاهش بار ۳۰ درصد در پیک روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ در بازه زمانی ۲۰ خرداد الی ۱۵ شهریور ماه خواهد بود همچنین مشارکت شهرک‌های صنعتی برای انتخاب یکی از برنامه‌های تعیین ساعت کار از ۶ صبح الی ۱۳ و یا جابجایی تعطیلی پنجشنبه و جمعه با ۲ روز کاری هفته نیز براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرا خواهدشد.

وی گفت: ضرورت همکاری و مشارکت در سایر طرح‌های مدیریت بار نظیر طرح ذخیره عملیاتی، کاهش مصرف ساعات اوج بار، انجام تعطیلات تعمیرات تابستانی و طرح جمعه کاری برای تمامی مشترکین تعرفه صنعتی با دیماند قراردادی بیش از ۱۰۰ کیلووات مطابق سال‌های گذشته به قوت خود باقیست.

 

انتهای پیام/ی

 

خبر خوش برای مشترکین صنعتی

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.