خاطراتت از یاد رفتنی نیست

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی برای حسین محب اهری هنرمند فرهیخته تئاتر، سینما و تلویزیون کشور نوشت.

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون  صبح روز دوشنبه (۲۵ دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه (۲۶ دی ماه)  بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان درگذشت.

در متن زیر یادداشت حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در فقدان حسین محب اهری را می‌خوانید:

آن قدر مبهم، که کلمات و واژه‌ها در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند و بی‌اختیار به سال‌های دور می‌روم. پنج‌شنبه، شبکه دو و «محله برو بیا»... کنار آقای تابلوکار، سرکار و حسن و مجتبی...
خاطرات را مرور می‌کنم و می‌رسم به « هتل پرستاره» که نوروز آن سال را با ستاره‌ها گذارندیم. به «چاق و لاغر» و نقش رئیس که چقدر با حضورت شیرین شده بود. و مگر می‌شود «شب عید» تابستان امسال را از یاد برد.

به یاد می آورم آخرین دیدار را که برایت گفتم: شما بیماری را از پا در آورده اید و شما با لبخند همیشگی گفتید وقتی در خیابان راه میروی نعمت هایی بیش از بیماری را می بینی که امیدوار کننده است.و اکنون همه ی ما خصوصا نسلی که میان سال است و فرهنگ های بسیاری را برایش ماندگار کرده ای با خاطراتت زندگی خواهیم کرد....

مگر می‌شود بروی و ما یادمان برود آن همه زحمت و مشقتی که برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان کشیدی....

خاطرات شیرین حضورت را مرور می‌کنیم. خاطراتی که از ذهن پاک نمی‌شود، درست همان‌طور که تلخی رفتنت مدتها با ما خواهد ماند.

درگذشت هنرمند فرهیخته تئاتر، سینما و تلویزیون کشور؛ حسین محب‌اهری را به جامعه‌ی هنری و خانواده‌ی محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برای ایشان طلب صبر از خداوند متعال خواهانیم.

حمید نیلی
مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.