علی علیزاده: محمدرضا پهلوی شاه چمدانی بود +فیلم

علی علیزاده با انتشار قسمتی از فیلم مصاحبه خود با یکی از شبکه‌های فارسی‌زبان غربی، مطالب صریحی درباره شاه پهلوی نوشت.

علی علیزاده به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی در خلال صحبت‌هایش در یک برنامه تلویزیونی شاه پهلوی را، شاه چمدانی خطاب کرد. او که پیش‌تر نیز در این رابطه نظرات صریحی داده بود هم اکنون با انتشار قسمتی از این برنامه تلویزیونی در اینستاگرام خود مطالب بی پرده‌ای نوشته است. متن پست اینستاگرامی علی علیزاده به شرح زیر است:

" عده‌ای گمان می‌کنند ایران قبل ۵۷ نظامی شاهنشاهی بود و شاه دیکتاتور کشور را یکنفره اداره میکرد. خیر. اینطور نیست. خود آن شاه بیچاره اصلا کسی نبود. به او می‌گفتند بیا، می‌آمد، می‌گفتند برو، می‌رفت. احساس قدرتی که الان یک بچه بسیجی یا یک کارگر اعتصابی یا دانشجوی لیبرال طلبکار دارد از «آریامهر شاه شاهان» آن وقت‌ها بیشتر است. آن بی‌چاره هر شب می‌خوابید و منتظر بود نیمه شب تلفنش زنگ بزند و یک نفر آنطرف خط با لهجه آمریکایی بگوید باید دوباره چمدان را ببندی و بروی. بگذارید ساده بگویم. قبل ۵۷ ایران اصلا استیت یا حکومت نداشت که حالا این حکومت بخواهد دیکتاتوری باشد یا دموکراسی.

پانوشت: متاسفم که این ویدیوهای دیده شده را دوباره می‌گذارم. اما در این دنیای امروز که به انحصار رسانه‌های تصویری درآمده سهم منی که سال‌ها کارشناس تلویزیونی بودم از رسانه تصویری در چهار سال گذشته همین یکبار منوتو و یکبار حضور در بی‌بی‌سی و پنج بار هم حضور در تلویزیون ایران و برنامه جهان آرا بود که همان هم قطع شد. و‌ تازه عده‌ای هرزه ‌دهان با شکم‌های بادکرده از پول بیت‌المال و دستهایی خو کرده به فساد، بخاطر رقابت‌های مالی شان و برای بیرون کردن من و همه کسانی که داوطلبانه و بدون چشم‌داشت فعالیت می‌کنند این شبهه کودکانه را مطرح کردند که همین تک حضور رسانه‌ای هم توطئه تلویزیون منوتو بوده و هدف تبلیغ این تلویزیون بوده. "

علی علیزاده

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار