مدیرعامل شرکت مخابرات خبر داد

رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل توسط کاربران اینترنت

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در صفحه توییتر خود اعلام کرد کاربران اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران ۴۰۰ درصد بیشتر از سال گذشته از ترافیک داخل استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توئیتر خود از رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل خبر داد به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با انتشار سه پست جداگانه در توئیتر خود از نتایج بررسی میزان مصرف دیتای کاربران نوشت. او در قسمتی از متن خود به رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل توسط کاربران شرکت مخابرات ایران خبر داد.

صدری در توییتر نوشت:

«طبق آمار ثبت‌شده و برآورد مصرف دیتای مشتریان شرکت مخابرات ایران، در اواخر دی‌ماه ۹۷، ۶۱ درصد رشد نسبت به زمان مشابه سال ۹۶ داشتیم که رشد قابل‌توجهی برای این حوزه مهم مخابراتی است. #ارتباطی_فراگیر

نتایج بررسی‌های ترافیک در همین زمان نشان می‌دهد در بخش مصرف دیتای بین‌الملل در یک سال اخیر، ۵۵ درصد رشد داشتیم. #ارتباطی_فراگیر

در همین بازه زمانی کاربران اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران ۴۰۰ درصد بیشتر از سال گذشته از ترافیک داخل استفاده کرده‌اند که توجه به بهره‌مندی از پتانسیل بومی و ملی را نشان می‌دهد که همسو با رویکرد وزیر محترم ارتباطات و تلاش‌های ایشان در این مسیر است. #ارتباطی_فراگیر»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توئیتر خود از رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از ترافیک داخل خبر داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار