جهانبخش: بازی سختی بود/ اميدوارم در بازی های بعدی عملكرد بهتری داشته باشم

بازيكن تيم ملی فوتبال كشورمان گفت: از قبل می دانستيم كه بازی سختی مقابل عراق داريم و اميدوارم در ديدار های بعدی عملكردم بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عليرضا جهانبخش بازيكن تيم ملی فوتبال كشورمان كه پس از ديدار مقابل تيم ملی فوتبال عراق در جام ملت های آسيا 2019 اظهار كرد: از قبل می دانستيم كه در مقابل تيم ملی عراق كار سختی را در پيش داريم چون قبلا هم تجريه بازی مقابل اين تيم را داشتيم.

او ادامه داد: آن ها (عراقی ها) طوری بازی كردند كه ما نتوانستيم به خواسته مان در زمين بازی دست يابيم اما هدفمان اين بود كه به عنوان صدرنشين به مرحله بعدی صعود كنيم كه خدا را شكر همين اتفاق افتاد ولی حقمان در اين ديدار برد بود و اميدوارم در مراحل بعدی هم بازی های خدمان را با برد پشت سر بگذاريم.

جهابخش در خصوص آمادگی اش در ديدار گفت: اين ديدار اولين بازی من رسمی پس از مصدوميتم بود و در اين مدت خيلی تلاش كردم كه سريع تر آماده بازی كردن شوم، بازی سختی نصيبم شد ولی از كادرفنی تشكر می كنم كه بعد از مصدوميت اجازه دادند در اين ديدار حساس بازی كنم و اميدوارم در ديدار های بعدی عملكرد بهتری داشته باشم.

او در خصوص داوری اين ديدار تصريح كرد: به جز در چند صحنه داور قضاوت بدی در اين مسابقه نداشت.

جهانبخش در خصوص تعويضش در اين ديدار بيان كرد: نظر كادرفنی بود و هيچ مشكلی در اين بابت نيست.


بيشتر بخوانيد:

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران + عکس


انتهای پيام/

اظهارات جهانبخش پس از ديدار مقابل عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار