مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان؛

ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط خبر داد.

ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایطبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ارائه تسهیلات مسکن در سال جاری ابلاغ و با همکاری بانک‌های استان از نیمه دوم دی ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۸ عملیاتی می‌شود.

وی در خصوص افراد واجد شرایط دریافت این تسهیلات افزود: جامعه هدف تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل جانبازان ۵ الی ۷۰ درصد، آزادگان، والدین، همسران و فرزندان شاهد که قبلا از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند نشده اند، همسر و قیم قانونی فرزندان جانبازان و آزادگان متوفی و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۷۰ درصد که به تشخیص کمیسیون خاص مسکن، وضعیت مسکونی آن‌ها متناسب با وضعیت جسمانی آن‌ها نیست، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان یادآور شد: طبق آیین نامه ابلاغی ایثارگرانی که در سنوات گذشته از وام ۲۰۰ میلیون ریالی مسکن بهره‌مند شده و تا پایان سال ۱۳۹۵ تسویه نمودند نیز می‌توانند از وام مجدد مسکن در اولویت‌های بعدی و با رعایت نوبت بندی استفاده کنند.

وی با اشاره به نحوه برخورداری از تسهیلات مسکن توسط افراد ذینفع تصریح کرد: افراد ذینفع ابتدا باید در سامانه بر خط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام نمایند.

کاظمی اضافه کرد: افراد واجد شرایط پس از ثبت نام و مشخص نمودن اولویت آن‌ها بر اساس همان اولویت که از اول تا ۱۲ می‌باشد، به مرور به بنیاد شهید شهرستان محل پرونده خود مراجعه و با هماهنگی کارشناس مسکن اقدام به خرید و طی مراحل دریافت وام می‌کنند.

وی در خصوص میزان مبلغ تسهیلات به افراد واجد شرایط گفت: سقف وام مسکن در شهرستان زنجان ۷۷۰ میلیون ریال، سایر شهر‌ها ۶۶۰ میلیون ریال و در روستا‌ها ۳۸۰ میلیون ریال تعیین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان با بیان اینکه وام مسکن با سود ۴ درصد می‌باشد، خاطرنشان کرد: مدت بازپرداخت این وام ۲۰ ساله تعیین شده است.
 
وی افزود: بانک‌های ملت، ملی، صادرات، تجارت، سپه، مسکن و رفاه در پرداخت این وام‌ها با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همکاری دارند.

کاظمی ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل استان و اهتمام همکاران خدوم در بخش مسکن بنیاد، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال مالی ۱۳۹۶ با جذب حداکثری تسهیلات وام برای ایثارگران رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن
 

پرداخت تسهیلات وام برای ایثارگران

برچسب ها: شهدا ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.