توزیع بیش از سه هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان غربی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع سه هزار و ۱۷۷ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد دراستان درراستای تنظیم بازار قیمت این محصولات از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

توزیع بیش از سه هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان غربیاحمد دهقان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود ۱۷۷۹ هزار تن گوشت مرغ منجمد و ۱۳۶۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.
 
دهقان گفت: در مجموع ۱۵۱ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است.
 
این مسئول ادامه داد: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به قیمت ۵ هزار و ۹۸۰ تومان و ۴ هزار و ۶۸۸ تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرغ فروشی‌های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.
 
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و به بازار عرضه و توزیع می‌شود.
 
دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیزاضافه کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحد‌های مرغ تخمگذاردر استان، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

توزیع گوشت در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.